vrijdag 10 mei 2013

The beginning..oftewel alle begin is moeilijk

Welkom op het blogje van een foodfreak, receipe hoarder of meer van dit alles. Ik jat en rip alles. Recepten zullen in de loopt van de tijd gaan verschijnen en ik hoop dat er van genoten gaat worden. Ik sta niet in voor de gevolgen van sommige recepten en ben zeker niet verantwoordelijk ;-).

Familie Weltevree bestaat uit 2 personen en 3 katten. De 2 personen, te weten San en Von, zijn 2 veertigers die niet oud willen worden. Da's voor mietjes en dat zijn wij niet. Storen doen wij ons aan helemaal niets, althans als het gaat om reacties op onze way of life! Over andere zaken kunnen wij een ongezouten mening hebben..maar dat is Onze mening...so be it. Onze katten hebben hetzelfde en storen zich ook niet aan ons. Alleen als het etenstijd is, dan zijn ze poeslief..what's in the name ;-)


Zo, dat was het voor nu. Ik, Von, ben van plan wat vaker te gaan bloggen...maar daar moet ik tijd voor hebben. Nog een hoop werk in huis, tuin en bij mooi weer..het strand. En dat is veel belangrijker dan achter een beeldscherm kruipen. 



Hasta la pasta
Von en San

Geen opmerkingen:

Een reactie posten